RME: – Har ingen oversikt over hvor lang tid nettselskapene bruker på å tilknytte kundene

RME anbefaler rapporterings-krav om ledetider for tilknytning til nettet.
Recharge har klaget på flere nettselskap for brudd på leveringsplikten etter lange ledetider på tilknytning til nettet. | Foto: Recharge
Recharge har klaget på flere nettselskap for brudd på leveringsplikten etter lange ledetider på tilknytning til nettet. | Foto: Recharge

RME foreslår at det innføres en registrerings- og rapporteringsplikt, som gir oversikt over tiden det tar fra kunden ber om tilknytning til kunden er tilknyttet.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til EnergiWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også