Nettside-trøbbel hos Tensio førte til feil pris – ble ikke oppdaget på månedsvis

Prisen på kapasitetsleddet ble oppgitt feil på en underside hos nettselskapet. Tensio beklager, men refunderer ikke kundene for prisdifferansen.
Geir Asle Rotabakk leder kundeavdelingen i Tensio. Han har jobbet i nettselskapet siden juli 2019. | Foto: Tensio
Geir Asle Rotabakk leder kundeavdelingen i Tensio. Han har jobbet i nettselskapet siden juli 2019. | Foto: Tensio

– Det er uheldig og beklagelig at det på denne siden henvises til feil priser, og dette vil derfor bli rettet opp umiddelbart. Vi vil samtidig takke for å ha blitt gjort oppmerksom på denne feilen, skriver Geir Asle Rotabakk i en e-post til Adresseavisen.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til EnergiWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også