Norsk Kundebarometer: – Kundene ser ut til å rette sin frustrasjon til myndighetene i stedet for strømleverandørene

Strømselskapene gjør det bedre på BIs toppliste over kundetilfredshet. Unntaket er Tibber, som falt fra tredje til 108. plass.
BEDRE KUNDETILFREDSHET: Strømselskapene scoret bedre på tilfredsstilede kunder i år enn i fjor - på tross av svært høye strømpriser. | Foto: BI
BEDRE KUNDETILFREDSHET: Strømselskapene scoret bedre på tilfredsstilede kunder i år enn i fjor - på tross av svært høye strømpriser. | Foto: BI

Handelshøyskolen BI har lagt frem årets utgave av Norsk Kundebarometer. Der kommer det frem at de fleste strømselskapene faktisk gjør det bedre enn i fjor - på tross av høye strømpriser og mye frustrasjon.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til EnergiWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også